Hyvät Haltijat Helmetin, parisen kertaa kuukaudessa julkistatte hankitut uutuudet sopivasti jaoteltuna. Kiinnostava julkaisulaji on BD-levyt, noille ei omaa…

Kysytty

Hei Hyvät Haltijat Helmetin,
parisen kertaa kuukaudessa julkistatte hankitut uutuudet sopivasti jaoteltuna. Kiinnostava julkaisulaji on BD-levyt, noille ei omaa ryhmää ja veikkasin että olisivat olleet DVD-levyjen kanssa samassa, mutta ei näkynyt uutuuksina sielläkään. Eli missä uutuusryhmässä ne piileskelevät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmetin Uutuuksia-otsikon alla ei tosiaan ole ryhmää BD-levyille. Samaiselta etusivulta löytyy uudempi otsikko Uutuusluettelot RSS-syötteinä. Sieltä löytyy otsikko BD-levyille jaettuna vielä erikseen aikuisten ja lasten elokuviin. Eli kannattaa tutkia uutuudet sitä kautta.

http://www.helmet.fi/search*fin/3