Otsikko
Haluaisin saada lukea kirjan Okalinnut - haluaisin tiedustella mistä sen kirjan löytäisin? dvd:n jo katsoin sen mutta siitä puuttui hyvin paljon sellaista joka…

Kysytty

Hei, haluaisin saada lukea kirjan Okalinnut - haluaisin tiedustella mistä sen kirjan löytäisin? dvd:n jo katsoin sen mutta siitä puuttui hyvin paljon sellaista joka siihen kirjaan on kirjoitettu ja kerrottu koska olen sen lukenut n. 10 vuotta sitten.
Koska pidän siitä erittäin paljon halusisin lukea sen kirjan uudelleen koska omani kadotin kauan sitten:)))

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romaani Okalinnut löytyy varsin monesta pääkaupunkiseudun kirjastosta, joten se on helppo saada. Mikäli sitä ei löydy omasta lähikirjastosta, henkilökunta voi varata kirjan toisesta kirjastosta.