Kuonka teen seutuvarauksen? Varauskohdassa ei näy Hyvinkään pääkirjastoa. Olen kirjautunut, mutta varausta tehdessä en saa haluamaani hakupaikkaa valittua.

Kysytty

kuonka teen seutuvarauksen? Varauskohdassa ei näy Hyvinkään pääkirjastoa. Olen kirjautunut, mutta varausta tehdessä en saa haluamaani hakupaikkaa valittua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ratamo-kirjastoissa seutuvarauksen voi tehdä paikalla olevasta aineistosta. Tällöin ohjelma tarjoaa valittavaksi noutopaikkaa. Lainassa olevasta aineistosta seutuvaraus on tehtävä virkailijan kautta. Kotiseutu- tai käsikirjastoaineisto ei myöskään ole varattavissa. Otapa yhteys kirjastoon, josta haluat varauksen noutaa.