Moikka! Yritin varata Anna Leena Härkösen kirjaa Onnen tunti Vantaan Pointin kirjastoon, mutta kirja ei jostain syystä ole varattavissa. Miksiköhän?

Kysytty

Moikka!

Yritin varata Anna Leena Härkösen kirjaa Onnen tunti Vantaan Pointin kirjastoon, mutta kirja ei jostain syystä ole varattavissa. Miksiköhän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on aivan uusi ja vasta tulossa kirjastoihin. Voit tehdä siitä varauksen heti, kun kirjan luettelointi- ja sijaintitiedot viedään tietokantaan. Eli kirja on varattavissa pikapuoliin.