Otsikko
Olin lukinnut useamman varauksen pidemmän loman ajaksi, ja nyt vapautettuani ne jonkin aikaa sitten, ei niissä ole tapahtunut mitään muutosta…

Kysytty

Hei, olin lukinnut useamman varauksen pidemmän loman ajaksi, ja nyt vapautettuani ne jonkin aikaa sitten, ei niissä ole tapahtunut mitään muutosta järjestysnumerointiin. Kuinkakohan kauan tässä kestää? Normaalisti jos on jo sijalla 1 tapahtuu muutoksia aika nopeasti ainakin joihinkin kirjojen liikkumiseen.

Vastaus

Vastattu

Näin niukoilla tiedoilla kysymykseen on valitettavasti mahdotonta vastata. Jos kerrot kirjastokorttisi numeron ja sen, mistä varauksista on kyse, asiaa voidaan ruveta tutkimaan ja selvittämään, millainen minkäkin varauksen tilanne on.