Otsikko
Jos jättää varauksen noutamatta Helmet-kirjastosta, täytyykö varausmaksu silti maksaa tai kertyykö siitä jonkinlaista sakkomaksua? Entä voiko "odottaa noutoa"…

Kysytty

Jos jättää varauksen noutamatta Helmet-kirjastosta, täytyykö varausmaksu silti maksaa tai kertyykö siitä jonkinlaista sakkomaksua? Entä voiko "odottaa noutoa" tilassa olevia varauksia vielä perua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksensa voi Helmet-kirjastossa perua milloin vain, ja varaus peruuntuu automaattisesti, jos asiakas ei käy noutamassa odottamassa olevaa varaustaan kahdeksan päivän kuluessa. Peruuntuneesta varauksesta ei aiheudu asiakkaalle kustannuksia.