Minulla on varauksessa joitakin kirjoja. Olen kuitenkin pian lähdössä lomalle ja jos juuri sinä aikana tulee ilmoitus varatun aineiston saapumisesta, voiko…

Kysytty

Moi! Minulla on varauksessa joitakin kirjoja. Olen kuitenkin pian lähdössä lomalle ja jos juuri sinä aikana tulee ilmoitus varatun aineiston saapumisesta, voiko kaverini lainata sen puolestani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaverisi voi lainata varaamasi aineiston puolestasi. Hän voi lainata aineiston joko omalle kortilleen tai sinun kortillesi. Siinä tapauksessa, että hän lainaa aineiston sinun kortillesi, sinun pitää kirjoittaa hänelle mukaan vapaamuotoinen valtakirja, joka on voimassa vain tätä lainauskertaa varten.

0 ääntä

Kommentit

Ainakin Helmet-kirjastoissa varauksen voi lukita odottamaan että asiakas on valmis käymään kirjastossa! Voiko muuallakin?