Mistähän kirjoista voisi löytyä tietoa henkilöstön osaamistarvekartoituksesta, koulutustarvekartoituksesta, kehittämistarvekartoituksesta ja yleensä…

Kysytty

Mistähän kirjoista voisi löytyä tietoa henkilöstön osaamistarvekartoituksesta, koulutustarvekartoituksesta, kehittämistarvekartoituksesta ja yleensä henkilöstön arviointivälineistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista kirjoista löytynee:
Ruohotie, Pekka: Oppimalla osaamiseen ja menestykseen, Edita, 1996; Silvennoinen, Heikki: Työt ja taidot ajan tasalla?: näkökulmia työelämän muutoksiin ja koulutustarpeisiin, Turun yliopisto, 1994; Ranki, Anneli: Vastaako henkilöstön osaaminen yrityksen tarpeita, Kauppakaari, 1999; Osaamisen kehittäminen organisaatiossa, Consulting team, 1997; Henkilöstön osaaminen ratkaisee: henkilöstön kehittämishanke: raportti, Valtion painatuskeskus, 1995; Immonen, Stina: Osaamis- ja innovointirakenteiden kehittäminen, Työministeriö, 1998; Liukkonen, Paula: Työn tulos ja sen tekijät, Työturvallisuuskeskus, 1996; Peltonen, Matti: Koulutuksen tuloksellisuus, Aavaranta, 1992; Eronen, Anne: Henkilöstöinformaatio ja yrityksen arvo, Taloustieto, 1999.