Otsikko
Haluaisin tietää miten tehdään arviointi erääseen projektiin onko tarjolla selvää mallia ja opastusta kuinka arviointi tehdään

Kysytty

haluaisin tietää miten tehdään arviointi erääseen projektiin
onko tarjolla selvää mallia ja opastusta kuinka arviointi tehdään

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Projektien läpiviennistä on runsaasti kirjoja. Esim. kirjassa Projektin suunnittelu ja ohjaus/Risto Pelin (1990) on tehtävien työmäärän arvioinnista sekä ajallisen ja taloudellisen edistymisen arviointia.
Osoitteessa http://www.kirjastot.fi/monihaku/maakuntakirjastot.htm voit tehdä hakuja maakuntakirjastojen aineistotietokantoihin, kirjoita asiasanaksi projektit, niin saat lisää kirjallisuusviitteitä. Suosittelen, että käyt lähikirjastossa selailemassa projekteihin liittyvää kirjallisuutta.