Otsikko
Lastenkirja, liian pieni norsu, on mielestäni jo palautettu, mutta minulle tuli siitä myöhästymisilmoitus....onko mahd. Että kirja löytyisi kirjastosta?

Kysytty

Lastenkirja, liian pieni norsu, on mielestäni jo palautettu, mutta minulle tuli siitä myöhästymisilmoitus....onko mahd. Että kirja löytyisi kirjastosta?

Vastaus

Vastattu

On hyvinkin mahdollista, että kirja löytyy kirjaston hyllystä, vaikka se näyttää vielä olevan lainassa kortillasi.

Ota yhteyttä siihen kirjastoon, johon olet palauttanut kirjan.

Henkilökunta etsii kirjaa hyllyista ja palautuskärryistä ja palauttaa sen löydettyään. Silloin se poistuu kortiltasi.

Jos joku toinen lainaa kirjan, se poistuu myös kortiltasi.

Jos kirjaa ei löydy kirjastosta, se voidaan uusia viisi kertaa. 1-5 kk aikana asiat yleensä ilmestyvät paikalle tai löytyvät jostain oudosta piilostaan...