Missä Neiti Etsivä-kirjassa - joita valkoisina ja kovakantisina 1980-luvulla luin lakkaamatta - Paulaa ystävineen seurattiin, ja he alkoivat tuosta vain…

Kysytty

Missä Neiti Etsivä-kirjassa - joita valkoisina ja kovakantisina 1980-luvulla luin lakkaamatta - Paulaa ystävineen seurattiin, ja he alkoivat tuosta vain puhumaan salakieltä, jossa tavallisten lauseiden toiset (tai kolmannet) sanat muodostivat samalla salakielilausetta, muistaakseni: "Meitä seurataan , käyttäytykää normaalista."? Sen kirjan haluaisin hyllyyni!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastausta kysymykseesi on haettu kirjastojen välisillä listoilla, mutta vielä ei kenelläkään ole ollut antaa vihjettä. Yritin tutkia kirjastojen kirjallisuuskuvauksia kirjastojen nuorten ja lasten sivuilta, mutta sieltäkään tällaista juonta ei löytynyt. Käyn vielä selailemassa teoksia tuolla varastossa, josko sieltä tärppäisi.

Seuraavilta verkkosivuilta voisit ehkä yrittää kysyä, tuntuisiko sisältö tutulta, sivujen pitäjät ovat ilmoittautuneet Neiti Etsivän lukijoiksi
http://siri08.blogit.fi/tyttokirjallisuusprojekti-neiti-etsiva-sarja/
http://neitietsiva.suntuubi.com/?cat=1