Minulla on paljon kirjoja, jotka ovat lukemattomia. Suurin osa koskee pitkäaikaissairaita ja vammaisia lapsia. Voinko lahjoittaa ne kirjastolle?

Kysytty

Hei,

Minulla on paljon kirjoja, jotka ovat lukemattomia. Suurin osa koskee pitkäaikaissairaita ja vammaisia lapsia.

Voinko lahjoittaa ne kirjastolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjasto ottaa lahjoituksena vastaan ajantasaista tietokirjallisuutta, jonka kirjasto valitsee lahjoitettavasta aineistosta. Voit tuoda kirjat kirjastolle, jossa niistä tehdään lahjoitussopimus.