Minä tahtoisin kysyä tälläistä asiaa , että voinko tuoda teille muutamia kirjoja kun on noita kertyny(eli lahjoittaa)

Kysytty

Hei
Minä tahtoisin kysyä tälläistä asiaa , että voinko tuoda teille muutamia kirjoja kun on noita kertyny(eli lahjoittaa)

Vastaus

Vastattu

Koronan aikana kirjalahjoituksia ei ole voinut tehdä Vantaalla. Rajoituksia kuitenkin vähennetään vähitellen. Sinun kannattaa kysyä omasta lähikirjastostasi suoraan ottavatko he vastaan lahjoituksia.

Kannattaa kuitenkin huomioida, että kirjastoissa otetaan vastaan lähinnä uudehkoja ja hyväkuntoisia kirjoja. Kirjojen tulisi olla ilmestynyt 5 vuoden sisällä. Poikkeuksiakin toki on joistakin vanhoista kirjoista, joita ei enää ole paljoa kirjastoissa.