Olemme kadottaneen yhden kirjan nimeltään Lasse Maija etsivätoimisto koulun arvoitus. Mitä meildän pitää tehdä?

Kysytty

Olemme kadottaneen yhden kirjan nimeltään Lasse Maija etsivätoimisto koulun arvoitus. Mitä meidän pitää tehdä?

Vastaus

Vastattu

Ottakaa yhteyttä johonkin Helmet kirjastoon. Mukaan tarvitsette kirjastokortin, jolla kirja on lainattu tai kirjasta tulleen karhukirjeen.

Kirjaa voi etsiä uusimalla sitä viisi kertaa (jollei se ole varattu)

Jos kirja ei löydy tai uusinta ei onnistu, voi kirjan korvata rahalla tai toisella samalla kirjalla.