Haluaisin lahjoittaa kirjoittamani kirjat kirjastolle.

Kysytty

Olen kirjoittanut blogeja vapaa-ajanoppimateriaalityyppisistä aiheista, koska olen kokenut niillä olevan niin paljon kysyntää, että luokitun ammattikirjoittajaksi tai kirjailijaksi. Samantapaisesta syystä olen nyt koonnut niitä kirjoiksi, mutten haluaisi kirjoja kysyttävän kotioveltani tms. vaan mieluummin kirjastosta, kirjakaupasta ja netistä. Joten tulin miettineeksi, voinko lahjoittaa omat kappaleeni kirjastoille, esim. Espoon Leppävaaran kirjastolle, mikä on lähin, tai mihin kirjastoon nyt sopisikaan.

Vastaus

Vastattu

Kiitos lahjoituksestasi.

Voit lähettää ne Sellon kirjastoon, jossa aineistonkäsittelymme sijaitsee.

Näkemättä aineistoa, en voi luvata, että ne otetaan kirjaston kokoelmiin, mutta toivotaan parasta.