Koska Heilikirjastot ja Keskikirjastot aloittivat toimintansa kimppoina?

Kysytty

Hei. Koska Heilikirjastot ja Keskikirjastot aloittivat toimintansa kimppoina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heilikirjastojen ja Keskikirjastojen kimpat aloittivat molemmat 2013.
Tarkemmat tiedot kirjastojen historiasta löytyvät Lappeenrannan ja Jyväskylän kaupunginkirjastojen sivuilta.