Montako vuotta kirjasto täyttää vuonna 2010

Kysytty

montako vuotta kirjasto täyttää vuonna 2010

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ristiinan kirjasto täyttää 150 vuotta 28.4.2010 ja juhlii merkkivuottaan työn merkeissä ja näyttelyin.

Kirjaston historian voi perehtyä Ristiinan kirjaston sisääntuloaulaan koottavassa näyttelyssä. Lasten- ja nuortenosastolla esitellään nuorten ristiinalaisten ajatuksia ja käsityksiä syntymäpäiväsankarista.

Juhlakahvit juodaan asiakkaiden kanssa 28.4.2010 (klo 15-18).