Huomasin, että Aino Suholan uusin kirja olisi(on ) hyllyssä .Varasin sen Pukinmäkeen. En nyt kuitenkaan tiedä…

Kysytty

Huomasin, että Aino Suholan uusin kirja olisi(on ) hyllyssä. Varasin sen Pukinmäkeen. En nyt kuitenkaan tiedä systeeminne toimintaa, joten olisiko mahdollista tunkeutua tätä kautta systeemiinne?...vai pitääkö odottaa,että kirja aivan fyysisesti kulkee ean-koodin kautta? Haluaisin ostaa kirjan ystävättärelleni joululahjaksi, mutta lukea sen (koeluku) varmistuakseni henkirunoilijamme alati uusiutuvasta luomisvoimasta. Siis voisinko saada varatuksi kirjan heti hyllyistä olevista, jotta ehtisin ostaa joululahjaksi? Kiitoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet Helmet-haun kautta varannut Aino Suholan Yksi näistä -kirjan ja sen pitäisi olla Pukinmäen kirjastosta noudettavissa parin päivän kuluessa. Kirjaston aineistoa voi varata joko juuri niin kuin olet tehnyt Helmet-tietokannan kautta tai sitten käymällä kirjastossa tai soittamalla, jolloin henkilökunta tekee varauksen.