Haluaisin lainata luokkaani useampia kappaleita samoja kirjoja? Onnistuuko? Entresse Espoossa minua lähinnä oleva kirjasto... Kiitos tiedosta

Kysytty

Hei,

Haluaisin lainata luokkaani useampia kappaleita samoja kirjoja? Onnistuuko? Entresse Espoossa minua lähinnä oleva kirjasto...

Kiitos tiedosta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Samaa kirjaa voi lainata useampia kappaleita. Sen sijaan saman kirjan varaaminen ei onnistu helmetin kautta. Kirjaston henkilökunta voi tehdä varaukset tällaisessa tapauksessa.