Olen varannut opintokirjoja netin kauttta, ja valinnut kirjaston josta ne voi hakea. Tuleeko minulle tieto puhelimitse tai kirjeenä että kirjat voi noutaa, vai…

Kysytty

Olen varannut opintokirjoja netin kauttta, ja valinnut kirjaston josta ne voi hakea. Tuleeko minulle tieto puhelimitse tai kirjeenä että kirjat voi noutaa, vai pitääkö itse soitella ja kysyä?
Asia ei käy selväksi netin kautta tilausta tehdessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat postitse tai sähköpostitse ilmoituksen, kun aineisto odottaa sinua valitsemassasi noutokirjastossa. Voit valita postitustavan itse HelMet-aineistohaun kohdassa Muuta tietojasi. Aineistoa säilytetään sinulle varattuna 8 päivän ajan. Viimeisen noutopäivän voit tarkistaa omista tiedoistasi. Jos olet valinnut noutopaikaksi kirjastoauton, varaamasi aineisto otetaan mukaan pysäkille kahdella seuraavalla käyntikerralla. Maksullisena lisäpalveluna voit saada varattujen teosten saapumisilmoitukset matkapuhelimeen tekstiviestinä. Palvelu on käytettävissä DNA:n, Elisan, Saunalahden ja Soneran matkapuhelinliittymistä.

Lisätietoja:
HelMet-aineistohaku http://www.helmet.fi
-> Ohjeita
-> Aineiston varaaminen
ja
-> HelMet-tekstiviestipalvelut: Varausilmoitus