Otsikko
Voiko Netin kautta varata kirjoja ja jos voi niin mistä osoitteesta ?

Kysytty

Voiko Netin kautta varata kirjoja ja jos voi niin mistä osoitteesta ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston aineistoa ei toistaiseksi voi varata netin kautta. Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisrekisteriä voi kuitenkin selailla netissä (http://www.libplussa.fi tai esim. Hgin kaupunginkirjaston etusivulta linkki 'Kirjat ja muu aineisto'), mutta varaukset täytyy tehdä entiseen malliin kirjastossa.