Löytyykö J.M Coetzee:n kirjaa Waiting For Barbarians? Saako teiltä lainattua kirjoja, jos ei ole kaupungin asukas?

Kysytty

Löytyykö J.M Coetzee:n kirjaa Waiting For Barbarians? Saako teiltä lainattua kirjoja, jos ei ole kaupungin asukas?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Coetzeen kirjaa Waiting for the barbarians on pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa yhteensä 6 kpl, tällä hetkellä kaikki ovat lainassa. Kannattaa ehkä käydä kirjastossa jättämässä varaus. Varaamista ja lainaamista varten tarvitsette kirjastokortin. Sen saa esittämällä henkilötodistuksen, jossa on valokuva ja henkilötunnus, ja ilmoittamalla osoitteensa. Helsingin kaupunginkirjastoa voi käyttää, vaikka ei asukaan Helsingissä.