Maksaako tilata (netissä) kirjastosta toiseen materiaalia, joka löytyy hyllystä?

Kysytty

Maksaako tilata (netissä) kirjastosta toiseen materiaalia, joka löytyy hyllystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta toiseen toimitetaan materiaali vain siinä tapauksessa, että tekee 50c maksavan varauksen.
Hyllyssä olevan materiaalin saa ilmaiseksi vain noutamalla sen siitä kirjastosta, jossa se on hyllyssä.