Kari Kosmoksen kirja Bob Marleysta - onko Helsingin kirjastoihin tulossa? Vantaan ja Espoon kirjastoissa se näkyy jo olevan.

Kysytty

Kari Kosmoksen kirja Bob Marleysta - onko Helsingin kirjastoihin tulossa? Vantaan ja Espoon kirjastoissa se näkyy jo olevan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tilattu Helsingin kaupunginkirjaston eri toimipisteisiin yhteensä noin 20 kappaletta. Vaikka Helsingin niteet eivät vielä näy aineistorekisterissä, voi kirjasta tehdä ennakkovarauksen esim. Töölön, Kallion, Rikhardinkadun, Itäkeskuksen kirjastoihin tai pääkirjastoon. Kirja saapuu kirjastoihin syksyn aikana.