Otsikko
Voiko internet-sivuiltanne tilata materiaalia lähimpään kirjastoon?

Kysytty

Voiko internet-sivuiltanne tilata materiaalia lähimpään kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston Plussa-aineistotietokannasta www.libplussa.fi/ voit etsiä aineistoa ja selvittää missä kirjastossa se on paikalla. Valitettavasti tilaaminen toiseen kirjastoon ei internetin kautta onnistu. Saadaksesi aineiston voit soittaa kirjastoon, jossa haluamasi aineisto on ja pyytää heitä lähettämään sen haluamaasi kirjastoon. Yleensä aineisto on noutokirjastossa parissa päivässä ja palvelu on maksutonta.