Yritin varata teosta nimeltä: "Taiteilijoiden Kalevala / toimittanut Ulla Piela". Ei onnistunut. Miksi? Ja koska voisin varata/saada sen lainattavaksi?

Kysytty

Yritin varata teosta nimeltä: "Taiteilijoiden Kalevala / toimittanut Ulla Piela". Ei onnistunut. Miksi? Ja koska voisin varata/saada sen lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksesta voi jättää varauksen vasta, kun se näkyy HelMetissä. Usein uutuuksista ilmestyy ensin näkyviin pelkkä nimeketietue. Vasta kun niteet on viety rekisteriin (ja ne näkyvät HelMetissä) on varauksen tekeminen mahdollista. Kannattaa siis seurata teoksen tilannetta www.helmet.fi -sivujen kautta.