Miksei DVD:tä Komisario Morse. kausi 8 / directed by Alastair Reid ; screenplay by Anthony Minghella ; based on the novel by Colin Dexter voi varata, vaikka se…

Kysytty

Miksei DVD:tä Komisario Morse. kausi 8 / directed by Alastair Reid ; screenplay by Anthony Minghella ; based on the novel by Colin Dexter voi varata, vaikka se näkyy aineistossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Komisario Morsen 8. kauden DVD näkyy HelMetissä vasta pelkkänä nimekkeenä, siihen ei ole viety vielä yhtään niteitä. Varausten teko onnistuu vasta, kun aineistorekisteriin on viety niteitä eli "kiinnitetty" nimekkeeseen varsinaisia DVD-kappaleita. Tämä tapahtunee hyvin pian, mahdollisesti aivan lähipäivinä, joten kannattaa seurata tilannetta, mikäli mielii varausjonon keulille!