Koska Arja Mäkisen teos "Vanhojapiikoja ja vapaita naisia" (ISBN:9789516077584) on saatavissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa?

Kysytty

Koska Arja Mäkisen teos "Vanhojapiikoja ja vapaita naisia" (ISBN:9789516077584) on saatavissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta on tilattu pääkaupunkiseudun kirjastoihin, ja sitä on jo saapunut Vantaan kirjaston luettelointiosastolle. Tarkkaa päivämäärää sille, milloin teos on varattavissa, on vaikea antaa. Luultavimmin kyse on kuitenkin päivistä.

Voit tehdä varauksen aineistoon siinä vaiheessa, kun HelMet-aineistohaussa on yksikin nide statuksella "KÄSITTELYSSÄ".