Miksi Ars acustica diagonal 1993 ei ole varattavissa?

Kysytty

Miksi Ars acustica diagonal 1993 ei ole varattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen CD-levy liitteineen ei ole varattavissa, koska sen ainoa HelMet-kirjastoissa jäljellä ollut kappale on poistettu. Levyn luettelointitiedot näkyvät vielä HelMet-verkkokirjastosta vielä jonkun aikaa, kunnes ne poistuvat vuodenvaihteessa tehtävässä eräajossa.

Valitettavasti levyä ei näyttänyt olevan lainattavissa muistakaan maakuntakirjastoista.