Muutin Tampereelle ja minulla jäi eräs kirja palauttamatta Vantaan kirjastoon. Voiko tuon kirjan palauttaa postitse?

Kysytty

Muutin Tampereelle ja minulla jäi eräs kirja palauttamatta Vantaan kirjastoon. Voiko tuon kirjan palauttaa postitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit toki palauttaa kirjan Vantaan kaupunginkirjastoon postitse, mikäli paikanpäällä käyminen ei ole mahdollista.