Mitäs kirjastokortti maksaa vai onko se ilmanen. Kuinka nopeasti kortin saa käyttöön.

Kysytty

Mitäs kirjastokortti maksaa vai onko se ilmanen.
Kuinka nopeasti kortin saa käyttöön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen kirjastokortti on asiakkaalle maksuton. Kirjastokortin saa välittömästi käyttöönsä käymällä missä tahansa pääkaupunkiseudun (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen) kirjastossa ja esittämällä virallisesti hyväksytyn kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Lisätietoja saa osoitteesta http://pandora.lib.hel.fi:6080/hs/solution/h23/h17/q18.htm