Uusin kolme taidekirjaa netin kautta. Näytölle tuli, että UUSIMISRAJA YLITETTY, pitääkö minun palauttaa kirjat heti.

Kysytty

Hei!
Uusin kolme taidekirjaa netin kautta. Näytölle tuli, että UUSIMISRAJA YLITETTY, pitääkö minun palauttaa kirjat heti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainansa voi uusia neljä kertaa puhelimitse tai verkkokirjastossa, jos kyseistä aineistoa ei ole kukaan varannut. Neljän uusintakerran jälkeen uusinta ei onnistu, vaan laina on palautettava lähimpään kirjastoon (Hämeenlinnan kaupunginkirjasto sekä Janakkalan ja Hattulan kunnankirjastot lähikirjastoineen). Jos aineistosta ei ole varauksia, sen voi lainata heti uutena lainana, johon tulee taas neljän uusintakerran mahdollisuus.