Haluaisin uusia lainani jotka menevät tänään vanhaksi. Kone ei niitä suostu uusimaan, koska maksut ovat tällä hetkellä 3,40, eli yli sallitun. Opiskelen…

Kysytty

Hei!
Haluaisin uusia lainani jotka menevät tänään vanhaksi. Kone ei niitä suostu uusimaan, koska maksut ovat tällä hetkellä 3,40, eli yli sallitun. Opiskelen toisella paikkakunnalla ja en pääse rästimaksuja maksamaan ennen 16.12 alkavaa joululomaa...enkä haluaisi että ne nyt lisääntyvätkään.Miten saan uusittua lainani?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyt asiaa Helsingin kaupunginkirjastolta, ja oletan, että lainasi ovat Helsingin kaupunginkirjaston lainoja. Vakitettavasti et voi uusia lainojasi tuon maksun takia. Ei ole oikein muuta mahdollisuutta kuin palauttaa lainat (joku muukin voi ne palauttaa, jos et itse pääse) niin pian kuin mahdollista ja maksaa maksut. Näin saat lainausoikeutesi takaisin.