Voinko helsinkiläisenä varata aineistoanne netistä ja saada sen helsinkiläiseen kirjastoon noudettavakseni? Olen usein löytänyt cd-levyjä Espoon tietokannasta…

Kysytty

Voinko helsinkiläisenä varata aineistoanne netistä ja saada sen helsinkiläiseen kirjastoon noudettavakseni? Olen usein löytänyt cd-levyjä Espoon tietokannasta todella hyvin - hyllyssä olevia olen saanutkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun uudesta aineistoluettelosta http://www.HelMet.fi voi tehdä varauksia netissä. Varauksia voi tehdä kaikista aineistolajeista, ilman rajoituksia. Sinulla pitää olla kirjastokortti ja tunnusluku. Tunnusluvun saat kirjastosta.
Varausta tehdessä tulee valittavaksi noutakirjasto, josta haluat noutaa varaamasi aineiston. Saat ilmoituksen, kun tilaamasi levy on saapunut noutokirjastoon. Varausmaksu on 50 senttiä.