Onko kirjastoissa mahdollista kuunnella vanhoja levyjä, siis onko levysoittimia? Onko Kauniaisten/Leppävaaran kirjastossa?

Kysytty

Onko kirjastoissa mahdollista kuunnella vanhoja levyjä, siis onko levysoittimia? Onko Kauniaisten/Leppävaaran kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

LP levyjä voi kuunnella Pasilan musiikkiasemalla. Pasilan asema 2.krs. Ratapihantie 6. avoinna kesällä ma-to 12-20, pe 10-16, la sulj. puh. 31085701
Leppävaaran ja Kauniasten kirjastossa ei ole levysoitinta.