Tyttäreltäni (7v) on hävinnyt lompakon katoamisen yhteydessä kirjastokortti. Miten saan kortin uusittua?!

Kysytty

Tyttäreltäni (7v) on hävinnyt lompakon katoamisen yhteydessä kirjastokortti. Miten saan kortin uusittua?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kortti kannattaa ilmoittaa kadonneeksi välittömästi johonkin pääkaupunkiseudun kirjastoon.Uuden kortin saa henkilöllisyyden todistamalla ja maksamalla 10 mk. Mikäli lapsella ei ole henkilötodistusta, huoltajan tulee olla lapsen mukana todistamassa henkilöllisyytensä.