Otsikko
Voiko Helsingin Itäkeskuksen kirjastosta lainattuja kirjoja palauttaa Vantaa Koivukylän kirjastoon?

Kysytty

Voiko Helsingin Itäkeskuksen kirjastosta lainattuja kirjoja palauttaa Vantaa Koivukylän kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoista lainattua aineistoa voi palauttaa muihin pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoihin maksamalla kuljetusmaksun, joka on 16 mk 1-3 palautettavaa yksikköä kohti.