Otsikko
Saako musiikkikirjastosta lainattuja levyjä palauttaa mihin tahansa Helsingin kirjastoon vai pitääkö ne palauttaa musiikkikirjastoon?

Kysytty

Hei
Saako musiikkikirjastosta lainattuja levyjä palauttaa mihin tahansa Helsingin kirjastoon vai pitääkö ne palauttaa musiikkikirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjastoista lainattua aineistoa voi palauttaa mihin tahansa HelMet-kirjaston toimipisteeseen riippumatta siitä, mistä aineistosta on kyse. Tämä koskee siis myös Kirjasto 10:n aineistoa.