Voiko Hämeenlinnan kirjastosta lainatut kirjat palauttaa Tervakosken kirjastoon?

Kysytty

Voiko Hämeenlinnan kirjastosta lainatut kirjat palauttaa Tervakosken kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta lainattua aineistoa ei voi palauttaa naapurikuntien kirjastoihin. Hämeenlinnan seudun kirjastoilla on yhteinen aineisto- ja asiakasrekisteri, mutta kirjastojen aineistoa ei kuljeteta yli kuntarajojen. Hämeenlinnan kaupungin rajojen sisällä Hämeenlinnan lainat voi palauttaa mihin tahansa toimipisteeseen eli pääkirjastoon, Jukolan tai Tuomelan lähikirjastoon tai kirjastoautoon.