Voiko muista kirjastoista lainattuja kirjoja palauttaa Postitalossa sijaitsevaan Kirjasto 10:een, vaikka se on lähinnä musiikkikirjasto?

Kysytty

Voiko muista kirjastoista lainattuja kirjoja palauttaa Postitalossa sijaitsevaan Kirjasto 10:een, vaikka se on lähinnä musiikkikirjasto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjastoista lainattua aineistoa voi palauttaa mihin tahansa edellä mainittujen kaupunkien kirjastoihin maksutta. Eli myös Kirjasto 10:een voi palauttaa kirjoja.

29 ääntä

Kommentit

Kirjojen palauttajille ja varausten noutajille Kirjasto 10 oli vielä parempi kuin Oodi. Työmatkan varrella muutama ylimääräinen askel.