Haluaisin varata Leppävaaran kirjaston flyygelihuonetta. Käykö se näin internetin kautta vai pitääkö soittaa tai käydä?

Kysytty

Haluaisin varata Leppävaaran kirjaston flyygelihuonetta. Käykö se näin internetin kautta vai pitääkö soittaa tai käydä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Flyygelihuoneen voitte varata puhelimitse Leppävaaran kirjaston musiikkiosastolta puh.81657615