Tuleekohan oikeesee paikkaan edes tämä kysymys, mutta kysyn silti. Olenko ymmärtänyt oikein, että Turun pääkirjastossa olisi huone, jota voi vuokrata,jonne…

Kysytty

Tuleekohan oikeesee paikkaan edes tämä kysymys, mutta kysyn silti.
Olenko ymmärtänyt oikein, että Turun pääkirjastossa olisi huone, jota voi vuokrata,jonne voisi mennä soittamaan rauhassa omaa soitintaan? Onko sellainen olemassa vai muistanko väärin? Ja miten sellainen käytännössä toimii jos sellainen on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun pääkirjaston musiikkiosastolla on todellakin soittohuone. Sen voi varata tunniksi kerrallaan (tunti päivässä) ja seuraavan soittovuoron saa varata kun edellinen on käytetty.
Huoneessa on digipiano ja akustinen piano, nuottiteline ja iso peili soittoasentoa varten.

Helpoiten soittovuoron saa soittamalla musiikkiosaston palvelutiskiin 02 2620 658 tai tulemalla itse paikan päälle.
Varaaminen tapahtuu kirjastokortin numerolla ja on maksutonta.