Otsikko
Jos lainaan e-kirjan, jonka tuhat muuta avoimen yliopiston opiskelijaa haluavat lainata samaan aikaan, niin riittääkö niitä kaikille samanaikaisesti? niteitä…

Kysytty

jos lainaan e-kirjan, jonka tuhat muuta avoimen yliopiston opiskelijaa haluavat lainata samaan aikaan, niin riittääkö niitä kaikille samanaikaisesti? niteitä kun on vain rajallinen määrä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tuhansille opiskelijoille ei pääkaupunkiseudun kirjastosta löydy samaa teosta yhtäaikaa. Kurssikirjojen kohdalla tämä ongelma on tuttu varmasti jokaiselle opiskelijalle.
Neuvoksi en kirjapulaan osaa sanoa kuin, että kannattaa verkostoitua - eli opiskelijakavereiden kanssa kannattaa vaihtaa kirjoja, toinen lukee yöllä toinen aamulla...