En löydä Helmetistä portugalin oppikirjan Muito prazer -kasettia. Onkohan se jostakin saatavilla? Aloitan ensi viikolla kurssin, jossa kirja on merkitty…

Kysytty

En löydä Helmetistä portugalin oppikirjan Muito prazer -kasettia.
Onkohan se jostakin saatavilla? Aloitan ensi viikolla kurssin, jossa kirja on merkitty oppikirjaksi (keväällä kustantajan mukaan sitä oli vielä jäljellä, nyt syksyllä se oli loppuunmyyty).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä sekä Muito prazer kirja että kasetti ovat loppuunmyytyjä.