Voinko katsoa jotenkin tästä päätteeltä kaikki esim. 20km lähistöllä olevat kirjastot ja missä niissä olisi tiettyyn aikaan kone tunnin vapaana ja varata sen…

Kysytty

Voinko katsoa jotenkin tästä päätteeltä kaikki esim. 20km lähistöllä olevat kirjastot ja missä niissä olisi tiettyyn aikaan kone tunnin vapaana ja varata sen täältä käsin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakaskoneiden varaaminen ja vapaiden aikojen katselu onnistuu seuraavissa osoitteissa:

www.varaakone.net - Espoo, Kauniainen ja Vantaa
varaus.lib.hel.fi - Helsinki

Kirjastokorttisi tietoihin pitää olla tallennettuna tunnusluku varaussivustoon kirjautumista varten. Helsingin sivuilla klikkaa tarkennettu haku, jolloin ei heti tarvitse valita kirjastoa.