Noutokirjastoksi minulla on merkattu Tapiola. Haluaisin muuttaa sen Kirjasto 10. Miten onnistuu?

Kysytty

Hei,

noutokirjastoksi minulla on merkattu Tapiola. Haluaisin muuttaa sen Kirjasto 10. Miten onnistuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletusnoutokirjaston saa vaihdettua HelMetin omien tietojen pääsivun linkistä ”Muuta yhteystietojasi”, joka vasemmalta puolelta sivua. Sen takaa aukeavalta sivulta löytyy alimmaisena kohta ”Noutokirjasto”, josta voi pudotusvalikosta valita haluamansa oletusnoutokirjaston.