Otsikko
Kimmo Karvinen: Myötätuuleen maapallon ympäri Löytyykö Hesa/Vantaa kirjastoista?

Kysytty

Kimmo Karvinen: Myötätuuleen maapallon ympäri

Löytyykö Hesa/Vantaa kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhteistä aineistorekisteriä voi selata osoitteessa www.helmet.fi. Sieltä löytyy ajantasainen tieto kirjojen, levyjen tai muun aineiston löytymisestä pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa.

Karvisen kirjaa löytyy paikalta useista kirjastoista: http://www.helmet.fi/record=b1331107*fin

Mikäli haluaa noutaa kirjan kirjastosta, jossa sitä ei ole, sen voi varata. Voit tehdä varauksen itse Internetin välityksellä www.helmet.fi-sivuilla tai henkilökunta voi tehdä varauksen puolestasi kirjastossa tai puhelimessa. Tällöin tarvitaan kirjastokorttisi tai sen numero.