Tarvitsisin pikaisesti teoksen Seitsemän tarinaa ennovaatioista, rohkea uudistaa ennakoiden. Tekijät: Kettunen, Meristö (2010) Asun Espoossa.

Kysytty

Tarvitsisin pikaisesti teoksen Seitsemän tarinaa ennovaatioista, rohkea uudistaa ennakoiden. Tekijät: Kettunen, Meristö (2010)

Asun Espoossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä HelMet-kirjastossa on seitsemän kappaletta kyseistä kirjaa lainattavana (Töölön kirjasto on remontissa) ja niihin on 50 varausta, joten meidän kauttamme sitä ei ikävä kyllä pikaisesti saa.

Myös Laurean ja Metropolian ammattikorkeakoulujen kirjastoissa kaikki kappaleet ovat lainassa, mutta varauksia ei suhteessa ole niin paljon. Molempia kirjastoja voi käyttää, vaikka ei olisikaan opiskelijana. Toimipisteet löytyvät molemmilta Leppävaarasta, jossa voi käydä kyselemässä tarkemmin.

Laurea - http://www.laurea.fi/fi/leppavaara/kirjasto/Sivut/default.aspx

Metropolia - http://www.metropolia.fi/palvelut/kirjasto/aukioloajat-ja-yhteystiedot/…

Kirja on hankittavissa myös sähköisenä, lähetän siitä hankintapyynnön HelMet-kirjastojen sähkökirjoista vastaavalle, mutta en osaa sanoa millaisella aikataululla sen saamme käyttöömme.

2 ääntä

Kommentit

Hei! Sama ongelma tänäkin syksynä. Kirja on pääsykoevaatimuksena Laureaan, varauksia Helmet.fi:n mukaan 38 ja kappaleita 7. Joko tästä on e-kirja saatavilla?

Hei!

Jälleen tänäkin vuonna on sama haaste. Kaikki kirjat varauksissa, E-kirjoja on 4kpl, kaikki lainassa ja jonossa 11kpl. Kirja on pääsykoekirja ja pääsykoe on jo 2.11. (tänään 18.10. tuli kutsu). Mikäli tämä jatkossakin on yhtä suosittu niin olisiko E-kirjoja mahdollista saada reippaasti enemmän?