Otsikko
Helsingin Sanomissa on sunnuntaisin palsta, missä ainakin ennen Kirsti tai Torsti on vastannut lukijoiden kysymyksiin. Mihin osoitteeseen palstalle voi laittaa…

Kysytty

Helsingin Sanomissa on sunnuntaisin palsta, missä ainakin ennen Kirsti tai Torsti on vastannut lukijoiden kysymyksiin. Mihin osoitteeseen palstalle voi laittaa kysymyksen? En löytänyt mitään tietoa HS:n nettisivuilta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Torsti tietää -palstan osoite on:
hs.torsti@hs.fi

Usko Siskoa -palstan osoite on:
hs.sisko@hs.fi

Yhteystiedot löytyvät siis täältä:
http://www.hs.fi/yhteystiedot/