Tarvitsisin kopiot TURUN SANOMAT ja UUSI SUOMI 5.4.1953.Miten pitäisi toimia?Tarvitsisin tällä viikolla.Teillä on mikrofilmit,mistä voi kopioida?Tälläinen…

Kysytty

Tarvitsisin kopiot TURUN SANOMAT ja UUSI SUOMI 5.4.1953.Miten pitäisi toimia?Tarvitsisin tällä viikolla.Teillä on mikrofilmit,mistä voi kopioida?Tälläinen tieto minulla on.Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston käsikirjastossa voi lukea mikrofilmejä ja niistä voi ottaa kopioita. Hinta on 40 snt /A4 kopio. Lukulaitteisiin voi varata ajan puh. 2620 629, kirjasto on auki ark. klo 10-20, la 10-15. Mikrofilmit saa varastosta odottaessa.
Mikäli ette pääse tänne lukemaan, voitte pyytää oman kuntanne kirjastoa tilaamaan kopiot meiltä.